Yksi kuva sanoo enemmän kuin 1000 sanaa
Tuotteen esittely filmin avulla on tehokasta, ja se tekee informaatiosta helpon katsojalle. Yhdistämällä tarinankerronta, teksti ja grafiikat liikkuvassa muodossa, on paljon helpompaa välittää tuotteelle oikea tunnelma.
Kuvaaminen melko yksinkertaisin keinoin on myös trendi, joka jatkuu ja kasvaa monen tyyppisissä yrityksissä, sekä B2C että B2B: ssä.
”Tulemme Investoimaan paljon aikaa ja resursseja filmi – ja mobiilimediaan vuodesta 2020 alkaen. Tämä on ollut toiveluettelossamme jo pitkään, mutta meillä ei ole ollut aikaa, ja emmekä ole löytäneet todella hyvää ”työkalua” aikaisemmin. Yksi vaatimuksista on ollut löytää työkalu, jolla pystymme tekemään koko tuotannon ammattimaisella, nopealla ja yksinkertaisella tavalla, ja nyt olemme löytäneet toivomuksemme vastaavan tuotantotyökalun (Storykit) ”, sanoo Madeleine Olsen Arom-dekor Kemin Markkinointiviestintäpäällikkö.
In-house tuotanto alusta loppuun
Teemme kaiken itse, asetamme käsikirjoituksen / storyboard, kuvaamme, leikkaamme, äännitämme jne. ”Oma” elokuvatähtemme on Christoffer Idh, hän on todellinen “pesuasiantuntija” Hän tietää kaiken (ja vähän enemmän) ajoneuvojen pesusta ja pesuaineista.
Aloitamme tuotetiedoista
Ajoneuvokemikaaleista koostuvat tosiasiafilmit on kerätty oman tuotemerkkimme AdProLine® alle. Uskomme ja toivomme, että asiakkaamme arvostavat näitä lyhyitä, informatiivisia tuotefilmejä. Alle 1 minuutissa tiedät tuotteen pääpiirteet ja miten sitä voidaan käyttää parhaan mahdollisen vaikutuksen saavuttamiseksi.
Opastavia filmejä
Tuotamme pitkällä tähtäimellä myös hiukan pidempiä filmejä, jotka menevät askeleen syvemmälle, kuten kuinka puhdistaa koko ajoneuvo parhaiten. Tällainen filmi on sitten vähän pidempi ja se sisältää todennäköisesti useita eri tuotteita täydellisen tuloksen saavuttamiseksi.
Kolme filmiä on nyt julkaistu
Toistaiseksi olemme tuottaneet kolme filmiä, AdProLine® Vaha Shampoo, AdProLine® Kylmärasvanpoistoaine Optimal ja AdProLine® Tehopesu. Filmit ovat saatavana kolmella kielellä ja meidän markkinoillamme eli Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa ”, sanoo Madeleine lopuksi.