027-249 990             info@aromdekor.fi

Tapahtuma

Hae

Inloggad som:

Uusi asiakas

Unohtunut salasana

Anna sähköpostiosoitteesi ja valitse ”Lähetä”. Saat ohjeet sisäänkirjautumiseen sähköpostitse.

EN OLE SAANUT TILAUSVAHVISTUSTA

Tarkista, että tilauksesi on lähetetty oikein. Voit myös tarkistaa, että meillä on oikea sähköpostiosoite tilausvahvistusta varten.
Joskus tilausvahvistus päätyy roskapostiin, tarkista, onko se päätynyt sinne.

 

MIKÄ ON REPA-MAKSU?

Kuulumme FTI:hin, joka tunnettiin aiemmin nimellä Repa-rekisteri. Tämä tarkoittaa vastuun ottamista muovi-, metalli-, paperi-/pahvi- ja aaltopahvipakkauksistamme. FTI on valtakunnallinen pakkausten kierrätysjärjestelmä, mikä tarkoittaa, että tuotteistamme maksetaan pakkausmaksut. Repa on siis pantti pakkauksistamme.

Hallinnon yksinkertaistamiseksi tämä maksu on merkitty erikseen laskuihimme, ja se koskee enintään 10 litran kuluttajapakkauksia. Lue lisää FTI:stä täältä.

 

VOINKO PERUUTTAA TILAUKSENI?

Tilauksen voi peruuttaa siihen asti kun poiminta on alkanut. Voit selvittää tilauksesi tilan ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

VOINKO TEHDÄ LISÄYKSIÄ TAI MUUTOKSIA TILAUKSEENI?

Voit tehdä lisäyksiä tai muutoksia tilaukseesi poimintaan asti. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme selvittääksesi tilauksesi tilan.

 

VOINKO NÄHDÄ AIEMMAT TILAUKSENI?

Kaikki tilauksesi löytyvät kohdasta "Oma tilini".

 

MITEN TUOTTEET ON PAKATTU?

Tietoa pakkauksista ja siitä, kuinka paljon kuormalavalle mahtuu, löydät kohdasta "tuotekysymykset" ja myös jokaisen yksittäisen tuotteen kohdalta verkkokaupastamme.

 

VOINKO TEHDÄ TILAUKSEN YKSITYISHENKILÖNÄ?

Ei, myymme vain yrityksille, joilla on organisaationumero. Yksityishenkilöille suosittelemme, että käännyt jälleenmyyjiemme puoleen. Jos haluat tietää, mitkä niistä sijaitsevat lähistölläsi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

< Tillbaka till Vanliga Frågor & Svar