027-249 990             info@aromdekor.fi

Tapahtuma

Hae

Inloggad som:

Uusi asiakas

Unohtunut salasana

Anna sähköpostiosoitteesi ja valitse ”Lähetä”. Saat ohjeet sisäänkirjautumiseen sähköpostitse.

KYSYMYKSIÄ PALAUTUKSISTA JA REKLAMAATIOISTA

VOINKO PALAUTTAA TILAUKSEN TAI TUOTTEEN?

Ei, meillä ei ole palautusoikeutta tilauksille.

 

TUOTTEENI ON VAHINGOITTUNUT TOIMITETTAESSA, MITÄ MINUN PITÄISI TEHDÄ?

Kun vastaanotat toimituksen, olet aina velvollinen tarkastamaan, että tavarat näyttävät olevan kunnossa. Jos jokin on rikki tai muovi ei ole ehjä, on tärkeää, että sinä vastaanottajana ilmoitat asiasta kuljettajalle. Kuljettajan on puolestaan tehtävät ilmoitus vahingosta ja rekisteröitävä se.

Vastaanottajana sinun on ilmoitettava meille kuljetusvaurioista 3 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta, mukaan lukien lähetysasiakirjat ja mahdollisuuksien mukaan kuva.

 

HALUAN REKLAMOIDA TUOTTEEN, MITEN TEEN SEN?

Voit rekisteröidä reklamaation seuraavasti:

1. Kirjaudu sisään osoitteessa aromdekor.se ja siirry kohtaan "Oma tilini"

2. Siirry kohtaan "tilaukset" ja valitse "toimitetut tilaukset"

3. Napsauta tilausta, jossa on tuote, jonka haluat reklamoida.

4. Napsauta "reklamaatio" -kohdan alla olevaa nuolta sen tilausrivin kohdalla, jonka haluat reklamoida

5. Täytä tiedot ja lähetä. Sen jälkeen otamme sinuun yhteyttä ja kerromme, miten reklamaation käsittelyssä edetään.

6. Lähetä kuva valituksestasi sähköpostitse osoitteeseen info@aromdekor.fi

 

 

TILAUKSESTANI PUUTTUI TUOTE, MITÄ MINUN PITÄISI TEHDÄ?

Jos jokin tuote puuttuu tilauksestasi, rekisteröi se seuraavasti:

1. Kirjaudu sisään osoitteessa aromdekor.se ja siirry kohtaan "Oma tilini"

2. Siirry kohtaan "tilaukset" ja valitse "toimitetut tilaukset"

3. Napsauta tilausta, josta tuote puuttui.

4. Napsauta "reklamaatio" -kohdan alla olevaa nuolta puuttuvan tilausrivin kohdalla

5. Täytä tiedot ja lähetä. Sen jälkeen otamme sinuun yhteyttä ja kerromme, miten asiassa edetään.